Saturday 4 April 2015

ILMU DALAM BELAJAR BERBLOG DAN BERFACEBOOK BERSAMA BOB

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Saya mendoakan anda yang sudi menziarahi blog ini akan sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayang dari Allah Taala.

Ilmu penting dalam kita berbisnes. Saya masih muda dalam bidang bisnes nie. Saya bertuah sebab berBapakkan Musafiddin (Bob) dan BerEmakkan Nadia (Na) dalam menceburi bisnes produk Shaklee nie. Mereka merupakan Bapak dan Emak dalam susur-galur Shaklee. Mereka juga merupakan adik ipar dan adik saya sendiri.

Bob mengajak kami semua yang merupakan anak, cucu, cicit dia dalam mendalami ilmu cara terbaik dalam berblog dan berfacebook untuk menarik orang ramai dalam mengunjungi blog dan facebook dalam menjana pendapatan.


Bapak tengah menerangkan cara membuat blog yang efektif


Peserta-peserta kaum ibu yang hadir bawa bersama anak-anak

Peserta-peserta kaum bapa yang hadir 

Selfie bersama Nadia (adik merangkap Mak Shaklee)


Peserta yang menghadiri Coaching bersama Bob dan Nadia

Bukan mudah untuk mendapat ilmu, tapi jika kita mendapat peluang seperti ini, jangan dilepaskan. Setakat ini, saya cuba untuk mengaplikasi ilmu yang dicurahkan.

Semoga kami semua terus semangat dalam mendalami ilmu berbisnes. Ilmu yang dicurahkan amatlah kami hargai sepanjang hayat.

 
Blogger Templates