Friday 31 July 2015

PERJALANAN BERSAMA THE WALKING BEAUTY BERMULA...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Saya mendoakan anda yang sudi menziarahi blog ini akan sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayang dari Allah Taala.Mobil

The Walking Beauty diasaskan oleh Master kami Ainul Shahrazad. Kami dua beradik, iaitu bersama Nadia memulakan langkah baru dalam bisness. Kami berdua dah lama berminat untuk menceburi dalam bidang kecantikan tetapi ianya memerlukan modal yang besar.

Kami merupakan insan yang mempunyai masalah kulit bermula dari zaman persekolahan. Kami telah banyak menghabiskan duit beratus malahan beribu untuk kecantikan. 

Bermula dari sini, dengan berbekalkan semangat kami yang ada, kami ingin merawat diri dan membantu insan lain memerlukan perkhidmatan seperti ini, yang ingin dibelai, buat facial tapi tidak ada masa untuk keluar rumah disebabkan kesibukan menguruskan rumahtangga, boleh cari kami.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada Master Ainul Shahrazad kerana memberi peluang kepada kami dalam menceburi bidang ini dan memberi banyak ilmu dalam dunia kecantikan bersama Shaklee.

Bersama dengan pengasas kami Master Ainul Shahrazad


Bersama Team The Walking Beauty




Bersama dengan anak Master Ainul Shahrizad, Sumayyah...comel adik nie


Banner SPA Master Ainul Sharizad

Harap semua boleh mendoakan kami berjaya dalam bidang yang baru kami ceburi dan moga kami dapat membantu anda semua yang mencari-cari spa mobile untuk anda sentiasa menjaga kecantikan walaupun sibuk dengan tugas seharian.

Ikuti perjalanan kami bersama The Walking Beauty selepas ini. Next entry saya akan ceritakan kami mengikuti kelas facial bersama Master Ainul Shahrizad.





 
Blogger Templates