Tuesday 26 April 2016

REGULAR CUSTOMER DATANG BERKUNJUNG KE SPA MUSLIMAH DI SG BULOH - NASHA SPA MUSLIMAH


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Saya mendoakan anda yang sudi menziarahi blog ini akan sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayang dari Allah Taala.

Bilik spa dah ready untuk menanti Nadia dan Ma berfacial

Syukur Alhamdulillah....facial 2 ari lepas. My regular customer datang dr gombak, adindaku Nadia Najib dan bersama ma. Semoga mereka berpuashati servis yang diberikan.

Nadia:
" Sangat berpuashati hingga sanggup datang dari Gombak untuk menikmati spa muslimah sg buloh di Nasha Natural BeautyHouse" 

Ma:
" Ma suka sangat bila sha buat urutan muka, urutan pada kepala dan belakang. Ma rasa fresh selepas berfacial dengan sha. Mekasih Sha untuk menikmati spa muslimah sg buloh di Nasha Natural BeautyHouse seperti Spa Lima bintang walaupun Home Spa"

Kepada yang berminat untuk buka spa sendiri atau merasai facial bersama saya,Jangan lupa hubungi saya Natasha di no telefon 019-320 7434. Saya kini berada di Sg Buloh, Taman Saujana Utama. Boleh hubungi saya untuk temujanji.


 
Blogger Templates