Sunday 17 April 2016

MOBILE FACIAL DI GOMBAK - SPA MUSLIMAH SG BULOH


Assalamualikum dan Salam Sejahtera

Saya mendoakan anda yang sudi menziarahi blog ini sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayang Allah.

Syukur Alhamdulillah....selesai facial di Gombak semalam. Terima kasih kepada pelanggan-pelangganku yang setia menanti....

Mereka percaya pada natural produk yang digunakan. Saya menggunakan produk Nutriwhite yang tidak ada bahan kimia. Produk ini boleh digunakan untuk ibu-ibu mengandung. Jangan risau tentang kandungannya memang diiktiraf halal. 

Produk yang digunakan

Tempat yang disediakan untuk my regular customer berfacial

Tempat berfacial dah ready.........

"Pengalaman kawan pegi facial, lepas berfacial naik jerawat batu besar-besar hingga kena buat laser, buat saya takut. Saya dah serasi dengan akak, tk pegi facial tempat lain...."

Kepada sesiapa yang di Gombak....boleh buat appointment utk next date 7 Mei 2016. Bagi anda yang berada di kawasan Sg. Buloh, sila datang mencuba home spa yang menjanjikan kepuaskan buat anda. Hubungi saya, Natasha - 019 3207434 untuk temujanji.



Saya mendoakan semoga kita berikan kesihatan yang baik dan memuaskan dalam meneruskan hidup. Jika anda rasa perlukan relaxing facial jangan lupa berkunjung ke rumah saya di Taman Saujana Utam di Sg Buloh.  

 
Blogger Templates