Sunday 17 May 2015

COACHING BERSAMA MFMS

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Saya mendoakan anda yang sudi menziarahi blog ini akan sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayang dari Allah Taala.

Saya masih mentah dalam dunia Shaklee. Adikku Nadia membawa saya ke dunia Shaklee. Disini saya dapat berjumpa dengan orang-orang berjaya dan sentiasa berfikiran positif. Ini merupakan kali kedua saya berjumpe dengan Master Kam Maria dan Master Firdaus. Suami Isteri yang berganding tenaga dan idea dalam memajukan bisnes mereka.

Kami diberi pendedahan oleh Master Kam Maria dan Master Firdaus bagaimana mereka dari jurutera yang mempunyai pendapatan yang dalam keadaan selesa sanggup berhenti kerja kerana Shaklee memberikan pendapatan lebih lumayan dari kerja makan gaji . Sekarang mereka merupakan Working at Home Mom dan Working at Home Dad.

Sekarang saya nak cuba hadam rahsia disebalik kejayaan mereka nie. Kita kena pegang pada, Jika kita ingin Berjaya, Kita mesti berada dalam kelompok orang yang Berjaya. Insya Allah....Jika ada usaha yang gigih, Allah Taala akan limpahkan rezeki buat kita.


Master Firdaus dan Master Kam Maria

Dalam kelas



Adinda Nadia share kejayaannya

Nie adik ipar Din suami kepada Nadia

Perserta-peserta yang hadir

Cuba tengok... nape saya gemuk sangat nie...aduhhh...kena join NECK nie.



 
Blogger Templates