Sunday 1 March 2015

Mengenali Diri Saya


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Salam Pengenalan....

Saya Natasha binti Najib. Merupakan anak yang kedua dalam 7 orang adik-beradik. Study di Universiti Teknologi Malaysia dalam bidang sistem maklumat. 

Saya bekerja di salah sebuah sekolah di gombak sebagai pembantu tadbir kewangan.



Gambar ketika saya bercuti bersama kawan-kawan di hatyai

Saya memiliki seekor kucing yang comel diberi oleh seorang kawan adik di kajang. Namanya Chibbi. Chibbi manja tapi amat garang. Dia kaki gaduh dengan sejenisnya tapi amat takut dengan orang.

Masalahnya chibbi takde teman.....errmmm....ciann dia. Saya akan cerita seterusnya next entry untuk mengenali lebih lagi tentang Chibbi.

Chibbi semasa masih kecil ketika bersama Emir


Chibbi sekarang....

 
Blogger Templates