Monday 24 August 2015

TRAINING THE WALKING BEAUTY BERSAMA MASTER AINUL SHAHRIZAD

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Saya mendoakan anda yang sudi menziarahi blog ini akan sentiasa dirahmati dan kasih sayang dari Allah Taala.

Hari yang kami tunggu-tunggu akhirnya dah tiba. Jeng-jeng.....kami akan jadi beutician. Kami tiga beradik akan join bersama...yess....seronok sangat. Saya telah lama bercita-cita untuk menjadi beautician tapi memerlukan modal yang besar, tambahan semasa tu saya ada masalah dengan masalah kulit muka. Membuatkan saya rasa down untuk meneruskan impian saya. Setelah bersama Shaklee, saya cuba merawat masalah jerawat ini dengan mengambil Set Kecantikan Dalaman Shaklee. 

Set Kecantikan yang saya ambil

Meskipun ianya mengambil masa agak lama untuk merawat masalah kulit berjerawat dari dalaman, Alhamdulillah...selepas setahun lebih mengambil supplement Shaklee, banyak improvement yang dapat dilihat dari kulit muka saya. 

Anda boleh mengikuti proses saya mencari penawar dalam merawat jerawat pada kulit muka saya pada entry yang sebelumnya.

Sekarang kami share kegembiraan kami dapat bersama-sama Master Ainul Sharizad dalam menimba ilmu di dunia kecantikan dan projek The Walking Beauty bersama beliau.

Kami traning empat orang, Nadia, Nawa, saya dan Adni

I'm beautician now...alhamdulillah..

Nadia

Adik bongsu kami pun join, Nawa

Kat sini saya letakkan produk dan peralatan yang perlu digunakan untuk memulakan mobile dan home spa. Masih ada yang belum lengkap. Setakat ini yang saya sempat beli.

Keseluruhan Produk dan Peralatan yang digunakan

Produk yang digunakan

Berus yang digunakan adalah yang halal untuk kegunaan muslimah

Kami juga diberi peluang oleh Master Ainul Sharizad untuk join bersama Team The Walking Beauty untuk mengembara bersama ke Melbourne. Disini akan dihasilkan video bersama-sama beautician dibawah Master Ainul Sharizad. So, mulai sekarang, tanamkan azam untuk mengumpul wang dan mencari agent baru untuk Tabungan The Walking Beauty.

Kepada yang berminat untuk buka spa sendiri atau merasai facial bersama saya,Jangan lupa hubungi saya Natasha di no telefon 019-320 7434. Saya cuba memasukan entry beberapa testimnoi yang pernah mencuba facial bersama saya.

Jom kita ke Melbourne....








 
Blogger Templates