Saturday 12 September 2015

MEETING NEXT PROJEK BERSAMA MASTER FIRDAUS MARIA SERTA LEADERS

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Saya mendoakan anda yang sudi menziarahi blog ini akan sentiasa dilimpahi rahmat dan kasih sayang dari Allah Taala.

Alhamdulillah saya diberi peluang untuk bersama-sama join dengan leaders semua untuk projek baru dengan Master Firdaus dan Master Kam Maria. Saya rendah hati rasa amat bertuah bila boleh bersama-sama mengambil ilmu atas kejayaan leaders nie semua. Saya masih muda sangat dalam dunia Shaklee nie.

Saya adalah salah seorang peserta NECK BATCH 5 yang baru grad beberapa hari lepas. Alhmdulillah, saya telah berjaya menurunkan berat badan sehingga 8.9kg. Satu angka yang amat luar biasa dalam hidup saya. Rata-rata peserta NECK (Now Everyone Can Kurus) yang betul-betul committed, Insya Allah boleh berjaya menurunkan berat badan sehingga berbelas kilo. Matlamat NECK adalah Kurus dan Sihat.

Berbalik kepada meeting bersama leaders, lebih berbincang untuk next projek NECCS iaitu Now Everyone Can Cantik Sihat. Kita akan sambung next entry yer...

Tekun semua dengar penerangan dari Master Firdaus

Walaupun nie bab kecantikan wanita, pihak lelaki pun kena join gak

Kami yang hadir...dan yang lain diberitahu di dalam group Telegram



Doakan kami semua berjaya dalam misi projek MFMS yang terkini ini dan berjayanya projek ini, moga ianya memberi maafaat kepada semua pengguna-pengguna Shaklee. Aamiin... Insya Allah....


 
Blogger Templates